Основою нашої діяльності є найскладніша та найважливіша частина роботи кожного готелю – продажі
аналізуємо наявну ситуацію з продажами в готелі: перевіряємо ефективність усіх інструментів та пропонуємо нові способи
удосконалюємо існуючу механіку продажів (для працюючих проєктів) чи організовуємо продажі «з нуля» (для нових проєктів)
для кожного об’єкту створюємо індивідуальну довгострокову стратегію збільшення продажів зі зрозумілим покроковим планом реалізації
укладаємо угоди про співпрацю з корпоративними, туристичними компаніями й B2B-клієнтами
реєструємо готель у відповідних системах онлайн-бронювання житла, дбаємо про його присутність та впізнаваність
опрацьовуємо процес бронювання повністю від дзвінка клієнта до формування рахунку
розробляємо шаблони пакету документів, що використовуються в процесі продажу
впроваджуємо Revenue-менеджмент – систему управління дохідністю, яка допомагає визначити оптимальну вартість номеру готелю в певний період із врахуванням багатьох факторів